niedziela, 2 września 2012

Świerszcz zagrał na weselu...

Witam wszystkich w niedzielę :) Dzisiaj chciałam pokazać karteczki, które powstały z najnowszego dziecka Galerii Papieru - Świerszcz za Kominem.
Nie ukrywam, że to miłość od pierwszego wejrzenia, bo znalazłam tutaj nie tylko przepiękną bożonarodzeniową kolekcję, ale również papiery idealne na śluby i inne okazje.
Przede wszystkim nie mogę wyjść z podziwu nad paletą barw: cudowną czerwienią, prawdziwym kremowym mega-delikatnym ecru i zielenią, która zachwyci wszystkie wielbicielki naturalnych listków.
Dzisiaj pokażę tylko 2 papierki z całej kolekcji, nie sposób odrazu pociąć wszystkie, bo kolekcja jest bardzo obszerna, przekonacie się dokonując zakupu i napewno nie będziecie żałować :)
A teraz już karteczki....







Do wykonania karteczek użyłam:
Świerszcz za Kominem 03
Świerszcz za Kominem 06

U mnie dzisiaj za oknem wiszą ciężkie chmury, mam nadzieję, że niektórzy mają słoneczko :) Bez względu na pogodę wszystkim życzę cudownej niedzieli a w wolnych chwilach zapraszam na zakupy do galeriowego sklepiku :)

26 komentarzy:

  1. wspaniałe, eleganckie, a ten napis? jak go wykonałaś? wygląda jakbyś miała taki folderek do embossingu

    OdpowiedzUsuń
  2. napis to pieczątka i masz rację embossing :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stempelek wydał mi się znajomy, ale napis wygląda jak wytłoczony a nie na gorąco:) wygląda pięknie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentują, delikatnie i romantycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne - jak zobaczyłam te papiery, to zakochałam się od pierwszego wejrzenia ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful creations, so elegant, so beautiful colors, great design!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie zagrał. Cudowne prace

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są i ta kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuuuda, w delikatnej kolorystyce, piękne detale.

    OdpowiedzUsuń
  10. If you speak English or can translate this, could you tell the manuacturer of the leaf dies you are using? Your work is so beautiful. I use Bing translator, but the translation doesn't reveal the makers of your leaf dies. Many thanks, Jan D., Florida, U.S.A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dorota, kartki niesamowite_ zwesztą jak wszystkie które wychodzą spod twoich łapek :)
    Ale przekonałaś mnie do papierów , nie chciałam ich kupować, bo nie przepadam za papierami typowo świątecznymi- a tu proszę , niespodzianka :) Chyba zamówię ! Pozdro!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczne prace! lecę obejrzeć całą kolekcje

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! Jestem zaskoczona tym, jak uniwersalne wydają się być te papiery. Bardzo elegancko wyglądają na Twoich karteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dorotko, jesteś arcymistrzynią ślubnych klimatów, Twoje prace wprawiają mnie w pełne zachwytu osłupienie i jednocześnie wpędzają w kompleksy :) PRZEPIĘKNE!!!
    A nowa kolekcja GP jest naprawdę bajeczna, obawiam się tylko, że zanim się zmobilizuję - czyli zgromadzę "lewe" środki - papierów już nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle cudownie! Mam pytanko jakiego używasz pudru białego do embosingu? niestety nie udało mi się upolować takiego który by się właśnie tak ładnie topił ten który mam nie stapia się w całość pozostają tak jakby puste miejsca pomiędzy ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Są po prostu zachwycające! Podobne, ale każda inna! Nie wpadłabym na to, że wykonałaś je ze świątecznych papierów...

    OdpowiedzUsuń
  17. dech w piersiach zapiera z zachwytu nad delikatnością tych kartek

    OdpowiedzUsuń
  18. Prace są po prostu mistrzowskie! Rewelacyjne kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń