sobota, 14 kwietnia 2012

Ślub w pastelach






15 komentarzy:

  1. Delikatna, radosna i elegancka. Idealnie pasuje do tej uroczystości.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, to mało powiedziane, napatrzeć się nie mogę. Cudne kolory, delikatność, zwiewność a zarazem bogactwo. Idealne na ślub, wiosenny i w powiewie lekkiego wiatru.

    OdpowiedzUsuń
  4. coś pięknego:)
    czaderskie masz wykrojniki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite!!! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wszystko skomponowałaś!!! tyle w tym komplecie szczególików do podziwiania... jest piękny, delikatny

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędne kartki. Zawsze z fascynacją oglądam prace scrapowe, a Twoje naprawdę się wyróżniają

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne! Bogato, ale tak dyskretnie i z wyczuciem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac, kartki są tak dopieszczone, eleganckie, cudne!!!Całe komplety tak samo, szczególnie te na chrzest we wcześniejszych postach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, cieszę się, że znalazłam Twój blog, bo zostanę tu chyba na stałe

    OdpowiedzUsuń
  11. Nir,flacha dla mnie za to :P
    Przepiekny komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudne, zachwycające, bajecznie piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycający!!!
    ogromnie mi się podoba i kolorystyka i kompozycja...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń